dissabte, 30 de juliol del 2016

Etapa 30 i última: Vilamaniscle-Port de la Selva-Cap de Creus. Moltes gràcies a tots. Sóc molt feliç!

30km  /  Desnivell+500m  /  8h

Com de costum ens hem aixecat a les 5 del matí per fer la primera part de l'etapa. Hem caminat de Vilamaniscle fins a Port de la Selva, on per fi he pogut tocar l'aigua. 
M'he banyat a la platja. Quina sensació!

Després hem anat a casa dels meus tiets a dinar i a fer una súper migdiada perquè a la tarda me n'esperava una de grossa!!!

Hem tornat a Port de la Selva cap a les 4h i allà ha començat la FESTA. Ens hem trobat amb tots els meus cosins, tiets, avis i amics que han pogut venir a acompanyar-me en aquest final. Ha estat un moment emocionant... érem 60 persones! Més de la meitat hem començat a caminar direcció al Cap de Creus i la resta ens esperarien a dalt. La ruta ha sigut molt dura degut a la calor, però també molt divertida perquè he pogut xerrar i gaudir de l'últim tram de la meva aventura amb els amics.

Al far, m'he trobat una sorpresa enorme que no m'esperava. Grans pancartes i tothom cridant i animant-nos a mi i al meu pare fins al punt final del PIRInens. M'ha fet moltíssima il·lusió!

Després d'unes quantes fotos de record hem fet un berenar per tothom i hem menjat un pastís boníssim que ha fet l'àvia. 

Moltíssimes gracies a tots per haver vingut i d'haver-me animat i donat suport durant tot aquest repte.

Sóc molt feliç!





  

 



























1 comentari:

  1. Aunque un poco tarde pero.... ¡¡¡¡¡Enhorabuena Pau (y Joan)!!!!! ¡Qué bueno que lo hayáis hecho y que hayáis ido dejando constancia de ello! ¡Un fuerte abrazo y espero veros pronto en alguna otra travesía! Salut!

    ResponElimina