diumenge, 24 de juliol del 2016

Etapa 24: Malniu- Puigcerdà-La Molina. Cada dia, pas a pas... fent camí. Gràcies per ser-hi!

35km  /  Desnivell+600m  /  6h

M'ha costat molt aixecar-me, però sabia que avui seria un dia especial, i això m'ha donat forces.

Hem començat a caminar amb el pare i el meu tiet Lluís. El perfil de la majoria de rutes comença en pujada, però avui no. Les tres primeres hores han estat de baixada, per Guils i Fontanera fins a Puigcerdà. Hem perdut les marques del GR11, però aquesta zona ens la coneixem bé i ens hem sabut orientar. Al cap d'una hora hem tornat a trobar les marques. 

Bones vistes de la Plana de la Cerdanya de bon matí, amb els cavalls i les vaques pasturant per prats molt grans i ben verds.

He dit que seria un dia especial perquè a Puigcerdà ens esperaven la família Company i la família Àlvarez per acompanyar-nos en un tram de la ruta. He xerrat, cantat i rigut molt amb els meus amics. Gràcies per venir, cracks! A més, els seus gossos m'han estirat un tros i així no m'he cansat tant perquè avui hem tornat a fer ruta llarga, uns 35 km.
De Puigcerdà a La Molina, passant per Alp, hem seguit un camí vora del riu que sovint faig els estius en bicicleta.

A la tarda hem jugat a l'estació d'esquí de La Molina.

                                                       Ei, només em falten 200km !!!

   




                                                              

                                

                               

6 comentaris:

  1. Huola, és una passada la gent tant diversa que aneu trobant, com sempre les fotos precioses, és tant bonic el meu país ! Ja sous a GIRONA !Vinga que ja ho tenim, ara sí que fa tot baixada, força i cames, petons, DESICH

    ResponElimina
  2. Huola, és una passada la gent tant diversa que aneu trobant, com sempre les fotos precioses, és tant bonic el meu país ! Ja sous a GIRONA !Vinga que ja ho tenim, ara sí que fa tot baixada, força i cames, petons, DESICH

    ResponElimina
  3. Ens ha encantat poder acompanyar-te un tram , d'aquest gran repte Pau . Molta força!!Ja queda menys .

    ResponElimina
  4. Ens ha encantat poder acompanyar-te un tram , d'aquest gran repte Pau . Molta força!!Ja queda menys .

    ResponElimina