dissabte, 23 de juliol del 2016

Etapa 23: Encamp-Refugi de l'Illa-Refugi de Malniu: D'Andorra a La Cerdanya amb els meus tiets.

30km  /  Desnivell+2200m  /  9h

Hem començat a Andorra molt aviat al mati, i hem acabat a les 5 de la tarda a Malniu, a La Cerdanya. Ha estat una etapa llarga i dura, però acompanyat del meu tiet Lluís.

La Vall de Madriu és molt bonica, vas pujant al costat del riu i al final de la vall hi ha estanys. Trobem uns quants refugis, fins que arribem al Refugi de l'Illa que estan fent nou.

Al cap d'un moment ha començat a ploure, ens hem hagut d'abrigar, però hem continuat.

Passat el Coll de Vallcivera deixem ja Andorra i entrem a La Cerdanya. Aquí hem trobat un home que anava amb un cavall que portava sal per les vaques, i me l'ha deixat portar una mica. Al fons de la vall hi ha el refugi de la Cabana dels Esparvers. Jo no hi dormiria!

Hem pujat el segon coll, la Portella d'Engorgs, amb molt de vent i molta fred. Al cap de molta estona hem arribat al cim, just a sobre el Circ dels Engorgs. Ens pensàvem que ja estàvem però encara faltava molt. Hem passat també pel refugi Folch i Girona, que està fet una porqueria. Quina llàstima després d'haver vist els d'Andorra!

Finalment hem arribat a Malniu, on ens esperava la meva tia "bona". La sorpresa ha estat la lassanya que m'ha preparat per sopar, en la que també hi ha participat l'àvia. Boníssima!






 




             



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada