dimecres, 27 de juliol del 2016

Etapa 27: Beget-St.Aniol d’Aguja-Albanyà. Etapa marató d’autèntica Garrotxa.

30km  /  Desnivell+2200m !!!  /  10h

Comencem a caminar des de Beget cap a Talaixà a molt bon ritme, per l’ombra i per un camí molt xulo que ens ha portat fins a St. Aniol d’Aguja, on hem esmorzat. La veritat és que el camí i el paisatge és molt bonic, d’autèntica Garrotxa i molt solitària. No hem trobat a ningú.

Fins aquí molt bé, però ja portàvem +1100m de desnivell a les cames i quan hem començat a pujar el Coll del Bassegoda... he vist que seria una ruta súper dura. El pare ja em va avisar ahir! Mai havia fet en un sol dia +2200m de desnivell.
Avui sí que m’han sentit a dir: “Estic cansat!”. A més els temps que marcaven els rètols estaven equivocats i cada cop que en veies un, et baixava la moral. Per sort, hem arribat a dalt i hem començat a baixar per una pista d’asfalt cap a Albanyà fins que hem vist la furgo de la mare que ens portava el dinar. 

Però no patiu, a la tarda hem anat a banyar a unes gorges de la riera d'Albanyà i això m’ha acabat de refer.

Estic a punt per demà! Comença el compte enrere.









          



                         

1 comentari:

  1. Ets un campió, Pau.
    Ànims que queden pocs dies i això està fet.
    Ens veiem demà.

    ResponElimina